نقش مخلوط کن در آشپزخانه
نوشته شده توسط : ahora

مخلوط-کن-تفال-مدل-BL-420838

در لوازم خانگی وسایل  ضروری زیادی وجود دارد که برای هر آشپزخانه ای ضروری است 

این روزها دستیاران وفاداری هستند که آشپزی و تهیه نوشیدنی‌ها را سریع‌تر و راحت‌تر کرده‌اند. مخلوط کن یکی از این وسایل است که در تهیه مواد اولیه غذاها و انواع نوشیدنی‌ها کاربرد ویژه‌ای دارد. اگر از خرد کن مواد اولیه و هم زدن دل خوشی ندارید می‌توانید کار را به یک مخلوط کن بسپارید تا شما را در تهيه انواع سوپ، سس، تهیه غذای کودک و خرد کرن انواع ميوه و سبزيجات و تهیه نوشيدنی‌ها و معجون‌های خوشمزه یاری کند.

اما مدل‌های متنوعی در بازار موجود است که ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند. پس لازم است انواع مخلوط کن را بشناسید و با ویژگی‌های مختلف آن‌ها آشنا شوید .

مدل های بسیار زیادی در بازار موجود است 

مخلوط کن تفال مدل BL420838

مخلوط کن بوش مدل MMB65GOM

 

مخلوط کن های معمولی 

این نوع از مخلوط‌ کن‌‌ها معمولا از نظر قیمت در حد متوسط قرار دارند و برای کارهای روزانه و معمولی مثل درست کردن شیرموز و مخلوط کردن و بعضا خرد کردن تکه‌های میوه‌ها و سبزیجات مناسب هستند. اما برای کارهای پیچیده‌تری مثل درست کردن سوپ گرم یا مخلوط کردن میوه‌ها به شکل درسته و تکه نشده نمی‌توان روی آن‌ها حساب کرد. این نوع مخلوط‌ کن‌ ها رایج‌ترین نوع موجود در بازار هستند و برای مصارف خانگی کاملا مناسبند. ضمن اینکه کاربردهای زیادی دارند قیمت معقولی هم دارند و مدل‌های با کیفیت آن‌ها کارتان را به خوبی راه می‌اندازند.

مخلوط کن پریمر 

قیمت مخلوط‌ کن‌ های پریمیوم هوش از سر آدم می‌برد! بعضی از مدل های پیشرفته‌تر آن‌ها تا ۲۰ میلیون تومان هم قیمت دارند! اما کاربردهای منحصر به فردی دارند که در هیچ نوع دیگری وجود ندارد. مثلا با آن‌ها می‌توانید از مغرهایی مثل بادام، کره درست کنید. درست کردن انواع سوپ‌های گرم هم از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌هاست. در قسمت زیرین این مخلوط کن‌ ها یک سیستم هیتر یا گرم‌کن قرار گرفته که باعث می‌شود که قابلیت پختن موادی که مخلوط کرده را هم داشته باشند و به عنوان یک سوپ‌ساز هم عمل کنند. به این ترتیب از خرد کردن مواد اولیه تا درست کردن و گرم نگه داشتن سوپ، همه و همه با یک مخلوط‌کن پریمیوم قابل انجام است.

مخلوط کن شخصی 

این نوع، دسته نسبتا جدیدی از مخلوط‌کن‌ها هستند که انتخاب خوبی برای کسانی است که دوست دارند مخلوط‌کن خود را با خود جا به جا کنند. به عنوان مثال ورزشکارانی که  در باشگاه و قبل و بعد از ورزش‌ از مخلوط مواد غذایی انرژی‌زا و یا پروتئین دار استفاده می‌کنند می‌توانند به راحتی از این مخلوط‌کن‌ها هم در خانه و هم در باشگاه استفاده کنند. این نکته را نباید فراموش کرد که این نوع مخلوط‌کن ها قدرت نسبتا پائینی دارند و برای کارهای سبک‌تر مناسبند و نباید انتظار مخلوط کردن مواد اولیه بزرگ و سفت و سخت را از آن‌ها داشت. این عملکرد محدودتر باعث شده که قیمت کمتری هم داشته باشند.

منبع:نقش مخلوط کن در آشپزخانه 





:: برچسب‌ها: مخلط کن ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: